Zastosowanie: Duże elektronarzędzia, sprężarki, kompresowy, pompy, urządzenia do spawania łukowego w osłonie gazów ochronnych, większe maszyny budowlane, spawarki elektryczne.
Ekstremalnie długa żywotność.
11014 ED-S/MEDA: Jedno gniazdo 3-fazowe CEE 16A, jedno gniazdo 1-fazowe CEE 32A, jedno gniazdo Schuko.
11014 E-S/MEDA: Połączenie zaciskowe, jedno gniazdo Schuko.
Prądnica |
Synchroniczna |
Moc elektryczna 3~ (cos φ 0,8) |
11000 VA / - VA |
Moc elektryczna 1~ (cos φ 0,8) |
4000 VA / 11700 VA |
Napięcie 3~ |
400 V / - V |
Napięcie 1~ |
230 V |
Prąd 3~ |
15,8 A |
Maksymalny prąd całkowity 1~ |
17 / 41 A |
Maksymalny prąd 1~ (CEE) |
16 / 41 A |
Maksymalny prąd 1~ (Schuko) |
16 A |
Maksymalny prąd startowy ϕ 0,6 (z 20% spadkiem) |
22 / - A 3~ 32 / 55 A 1~ |
Częstotliwość |
50 Hz |
Stopień ochrony |
IP 23 |
Typ silnika |
Mitsubishi S3L2 |
Liczba cylindrów |
3 |
Liczba obrotów silnika |
1500 U/min |
Rodzaj paliwa |
Olej napędowy |
Pojemność miski olejowej |
4,2 l |
Moc silnika |
9,6 kW |
Chłodzenie silnik / prądnica |
Woda / powietrze |
Pojemność zbiornika paliwa |
210 l |
Czas pracy: obciążenie 100% / 50% |
75 h / 120 h |
Waga |
510 kg bez akumulatora |
Wymiary dł. x szer. x wys. |
1380 x 735 x 1095 mm |
Moc akustyczna LWA |
92 dB(A) |
Ciśnienie akustyczne |
64 dB(A) |
Wyposażenie dodatkowe |
Nr katalogowy |
Przewód do odprowadzania spalin |
904 872 |
Pilot do zdalnego uruchamiania i zatrzymywania |
908 252 |
Gniazda wodoszczelne |
903 052 |
Uziemienie |
908 250 |
Wyłącznik różnicowo - prądowy FI (+ uziemienie) |
904 400 |
Kontrola izolacji GW 308 |
988 518 |
Akumulator startowy |
901 059 |
 
|
923 534 |
Manualne załączanie rezerwy MNU 3~ |
988 331 |
Osłona prądnicy |
923 531 |
Grzałka płynu chłodzącego |
904 836 |
Samoczynne załączanie rezerwy (SZR) NS 10 (PL) |
na zamówienie |
Zastosowanie: Duże elektronarzędzia, sprężarki, kompresowy, pompy, urządzenia do spawania łukowego w osłonie gazów ochronnych, większe maszyny budowlane, spawarki elektryczne.
Ekstremalnie długa żywotność.
15014 ED-S/MEDA: Jedno gniazdo 3-fazowe CEE 16A, jedno gniazdo 1-fazowe CEE 32A, jedno gniazdo Schuko.
15014 E-S/MEDA: Połączenie zaciskowe, jedno gniazdo Schuko.
Prądnica |
Synchroniczna |
Moc elektryczna 3~ (cos φ 0,8) |
15000 VA / - VA |
Moc elektryczna 1~ (cos φ 0,8) |
6000 VA / 15000 VA |
Napięcie 3~ |
400 V / - V |
Napięcie 1~ |
230 V |
Prąd 3~ |
21,8 A |
Maksymalny prąd całkowity 1~ |
26 / 65 A |
Maksymalny prąd 1~ (CEE) |
26 / 63 A |
Maksymalny prąd 1~ (Schuko) |
16 A |
Maksymalny prąd startowy ϕ 0,6 (z 20% spadkiem) |
30 / - A 3~ 32 / 89 A 1~ |
Częstotliwość |
50 Hz |
Stopień ochrony |
IP 23 |
Typ silnika |
Mitsubishi S4L2 |
Liczba cylindrów |
4 |
Liczba obrotów silnika |
1500 U/min |
Rodzaj paliwa |
Olej napędowy |
Pojemność miski olejowej |
5,6 l |
Moc silnika |
13,6 kW |
Chłodzenie silnik / prądnica |
Woda / powietrze |
Pojemność zbiornika paliwa |
210 l |
Czas pracy: obciążenie 100% / 50% |
50 h / 85 h |
Waga |
520 kg bez akumulatora |
Wymiary dł. x szer. x wys. |
1380 x 735 x 1095 mm |
Moc akustyczna LWA |
93 dB(A) |
Ciśnienie akustyczne |
65 dB(A) |
Wyposażenie dodatkowe |
Nr katalogowy |
Przewód do odprowadzania spalin |
904 872 |
Pilot do zdalnego uruchamiania i zatrzymywania |
908 252 |
Gniazda wodoszczelne |
903 052 |
Uziemienie |
908 250 |
Wyłącznik różnicowo - prądowy FI (+ uziemienie) |
904 400 |
Kontrola izolacji GW 308 |
988 518 |
Akumulator startowy |
901 059 |
 
|
923 534 |
Manualne załączanie rezerwy MNU 3~ |
988 332 |
Osłona prądnicy |
923 531 |
Grzałka płynu chłodzącego |
904 836 |
Samoczynne załączanie rezerwy (SZR) NS 10 (PL) |
na zamówienie |
Przemysłowy silnik diesla - Bezszczotkowa prądnica z AVR - Zbiornik paliwa stanowi szczelną wannę uniemożliwiającą przedostanie się do środowiska płynów eksploatacyjnych z wycieków awaryjnych - Zbiornik paliwa z elektronicznym wskaźnikiem poziomu paliwa - Usługi posprzedażne świadczone na całym Świecie
Prądnica |
Synchroniczna |
Moc elektryczna PRP |
20 kVA |
Moc elektryczna LTP |
21,3 kVA |
Współczynnik mocy (cos φ) |
0,8 |
Napięcie |
400 V / 230 V |
Częstotliwość |
50 Hz |
Stopień ochrony |
IP 23 |
Silnik |
 
|
Producent silnika |
Deutz |
Typ silnika |
F3M2011 |
Moc silnika (PRP/LTP) |
19,4 / 20,4 kW |
Regulator obrotów |
mechaniczny |
Liczba cylindrów |
3 |
Liczba obrotów silnika |
1500 U/min |
Pojemność |
2.330 cm |
Rozruch |
12 V |
Wlot powietrza |
przydechowy |
Chłodzenie |
olej |
Rodzaj paliwa |
olej napędowy |
Pojemność miski olejowej |
8,5 l |
Pojemność płynu przeciw zamarzaniu |
- l |
Pojemność i zużycie paliwa |
 
|
Pojemność zbiornika paliwa |
160 l |
Zużycie przy 100% obciążeniu (PRP) |
5,3 l/h |
Zużycie przy 75% obciążeniu (PRP) |
4,0 l/h |
Zużycie przy 50% obciążeniu (PRP) |
3,1 l/h |
Zużycie przy 25% obciążeniu (PRP) |
2,5 l/h |
Wymiary, waga, hałas |
 
|
Wymiary dł. x szer. x wys. |
1420 x 910 x 1100 mm |
Waga |
610 kg |
Ciśnienie akustyczne 7m |
- dB(A) |
Wyposażenie dodatkowe |
Nr katalogowy |
Uziemienie |
908 250 |
Pakiet ułatwiający start zimnego silnika |
985 717 |
Grzałka oleju silnikowego |
985 730 |
Zawór 2-drożny do tankowania z zew. zbiornika |
988 574 |
Samoczynne załączanie rezerwy NS10 |
988 253 |
Modem GSM do NS10 |
904 849 |
Dodatkowy zbiornik paliwa 500 l |
985 510 |
Filtr separacyjny wody z paliwa |
985 632 |
Przemysłowy silnik diesla - Bezszczotkowa prądnica z AVR - Zbiornik paliwa stanowi szczelną wannę uniemożliwiającą przedostanie się do środowiska płynów eksploatacyjnych z wycieków awaryjnych - Zbiornik paliwa z elektronicznym wskaźnikiem poziomu paliwa - Usługi posprzedażne świadczone na całym Świecie
Prądnica |
Synchroniczna |
Moc elektryczna PRP |
30 kVA |
Moc elektryczna LTP |
33 kVA |
Współczynnik mocy (cos φ) |
0,8 |
Napięcie |
400 V / 230 V |
Częstotliwość |
50 Hz |
Stopień ochrony |
IP 23 |
Silnik |
 
|
Producent silnika |
Deutz |
Typ silnika |
F4M2011 |
Moc silnika (PRP/LTP) |
28,0 / 29,4 kW |
Regulator obrotów |
mechaniczny |
Liczba cylindrów |
4 |
Liczba obrotów silnika |
1500 U/min |
Pojemność |
3.110 cm |
Rozruch |
12 V |
Wlot powietrza |
przydechowy |
Chłodzenie |
olej |
Rodzaj paliwa |
olej napędowy |
Pojemność miski olejowej |
13 l |
Pojemność płynu przeciw zamarzaniu |
- l |
Pojemność i zużycie paliwa |
 
|
Pojemność zbiornika paliwa |
160 l |
Zużycie przy 100% obciążeniu (PRP) |
7,2 l/h |
Zużycie przy 75% obciążeniu (PRP) |
5,5 l/h |
Zużycie przy 50% obciążeniu (PRP) |
4,2 l/h |
Zużycie przy 25% obciążeniu (PRP) |
3,1 l/h |
Wymiary, waga, hałas |
 
|
Wymiary dł. x szer. x wys. |
1560 x 930 x 1150 mm |
Waga |
700 kg |
Ciśnienie akustyczne 7m |
- dB(A) |
Wyposażenie dodatkowe |
Nr katalogowy |
Uziemienie |
908 250 |
Pakiet ułatwiający start zimnego silnika |
985 718 |
Grzałka oleju silnikowego |
985 731 |
Zawór 2-drożny do tankowania z zew. zbiornika |
988 574 |
Samoczynne załączanie rezerwy NS10 |
985 742 |
Modem GSM do NS10 |
904 849 |
Dodatkowy zbiornik paliwa 500 l |
985 511 |
Filtr separacyjny wody z paliwa |
985 633 |
Przemysłowy silnik diesla - Bezszczotkowa prądnica z AVR - Zbiornik paliwa stanowi szczelną wannę uniemożliwiającą przedostanie się do środowiska płynów eksploatacyjnych z wycieków awaryjnych - Zbiornik paliwa z elektronicznym wskaźnikiem poziomu paliwa - Usługi posprzedażne świadczone na całym Świecie
Prądnica |
Synchroniczna |
Moc elektryczna PRP |
40 kVA |
Moc elektryczna LTP |
44 kVA |
Współczynnik mocy (cos φ) |
0,8 |
Napięcie |
400 V / 230 V |
Częstotliwość |
50 Hz |
Stopień ochrony |
IP 23 |
Silnik |
 
|
Producent silnika |
Deutz |
Typ silnika |
BF4M2011 |
Moc silnika (PRP/LTP) |
37,4 / 39,2 kW |
Regulator obrotów |
mechaniczny |
Liczba cylindrów |
4 |
Liczba obrotów silnika |
1500 U/min |
Pojemność |
3.110 cm |
Rozruch |
12 V |
Wlot powietrza |
turbosprężarka |
Chłodzenie |
olej |
Rodzaj paliwa |
olej napędowy |
Pojemność miski olejowej |
13 l |
Pojemność płynu przeciw zamarzaniu |
- l |
Pojemność i zużycie paliwa |
 
|
Pojemność zbiornika paliwa |
160 l |
Zużycie przy 100% obciążeniu (PRP) |
9,9 l/h |
Zużycie przy 75% obciążeniu (PRP) |
7,4 l/h |
Zużycie przy 50% obciążeniu (PRP) |
5,3 l/h |
Zużycie przy 25% obciążeniu (PRP) |
3,7 l/h |
Wymiary, waga, hałas |
 
|
Wymiary dł. x szer. x wys. |
1620 x 935 x 1230 mm |
Waga |
680 kg |
Ciśnienie akustyczne 7m |
- dB(A) |
Wyposażenie dodatkowe |
Nr katalogowy |
Uziemienie |
908 250 |
Pakiet ułatwiający start zimnego silnika |
985 719 |
Grzałka oleju silnikowego |
904 838 |
Zawór 2-drożny do tankowania z zew. zbiornika |
988 574 |
Samoczynne załączanie rezerwy NS10 |
985 743 |
Modem GSM do NS10 |
904 849 |
Dodatkowy zbiornik paliwa 500 l |
985 512 |
Filtr separacyjny wody z paliwa |
985 634 |
Przemysłowy silnik diesla - Bezszczotkowa prądnica z AVR - Zbiornik paliwa stanowi szczelną wannę uniemożliwiającą przedostanie się do środowiska płynów eksploatacyjnych z wycieków awaryjnych - Zbiornik paliwa z elektronicznym wskaźnikiem poziomu paliwa - Usługi posprzedażne świadczone na całym Świecie
Prądnica |
Synchroniczna |
Moc elektryczna PRP |
60 kVA |
Moc elektryczna LTP |
63 kVA |
Współczynnik mocy (cos φ) |
0,8 |
Napięcie |
400 V / 230 V |
Częstotliwość |
50 Hz |
Stopień ochrony |
IP 23 |
Silnik |
 
|
Producent silnika |
Deutz |
Typ silnika |
BF4M2011C |
Moc silnika (PRP/LTP) |
54,0 / 56,9 kW |
Regulator obrotów |
mechaniczny |
Liczba cylindrów |
4 |
Liczba obrotów silnika |
1500 U/min |
Pojemność |
3.110 cm |
Rozruch |
12 V |
Wlot powietrza |
turbosprężarka |
Chłodzenie |
olej |
Rodzaj paliwa |
olej napędowy |
Pojemność miski olejowej |
13 l |
Pojemność płynu przeciw zamarzaniu |
- l |
Pojemność i zużycie paliwa |
 
|
Pojemność zbiornika paliwa |
160 l |
Zużycie przy 100% obciążeniu (PRP) |
14,2 l/h |
Zużycie przy 75% obciążeniu (PRP) |
10,4 l/h |
Zużycie przy 50% obciążeniu (PRP) |
7,0 l/h |
Zużycie przy 25% obciążeniu (PRP) |
3,9 l/h |
Wymiary, waga, hałas |
 
|
Wymiary dł. x szer. x wys. |
1790 x 960 x 1270 mm |
Waga |
- kg |
Ciśnienie akustyczne 7m |
- dB(A) |
Wyposażenie dodatkowe |
Nr katalogowy |
Uziemienie |
908 250 |
Pakiet ułatwiający start zimnego silnika |
985 720 |
Grzałka oleju silnikowego |
904 838 |
Zawór 2-drożny do tankowania z zew. zbiornika |
988 574 |
Samoczynne załączanie rezerwy NS10 |
985 744 |
Modem GSM do NS10 |
904 849 |
Dodatkowy zbiornik paliwa 500 l |
985 513 |
Filtr separacyjny wody z paliwa |
985 635 |
Przemysłowy silnik diesla - Bezszczotkowa prądnica z AVR - Zbiornik paliwa stanowi szczelną wannę uniemożliwiającą przedostanie się do środowiska płynów eksploatacyjnych z wycieków awaryjnych - Zbiornik paliwa z elektronicznym wskaźnikiem poziomu paliwa - Usługi posprzedażne świadczone na całym Świecie
Prądnica |
Synchroniczna |
Moc elektryczna PRP |
100 kVA |
Moc elektryczna LTP |
110 kVA |
Współczynnik mocy (cos φ) |
0,8 |
Napięcie |
400 V / 230 V |
Częstotliwość |
50 Hz |
Stopień ochrony |
IP 23 |
Silnik |
 
|
Producent silnika |
Deutz |
Typ silnika |
BF4M2011EC |
Moc silnika (PRP/LTP) |
92,8 / 97,8 kW |
Regulator obrotów |
mechaniczny |
Liczba cylindrów |
4 |
Liczba obrotów silnika |
1500 U/min |
Pojemność |
4.800 cm |
Rozruch |
12 V |
Wlot powietrza |
turbosprężarka |
Chłodzenie |
woda |
Rodzaj paliwa |
olej napędowy |
Pojemność miski olejowej |
13 l |
Pojemność płynu przeciw zamarzaniu |
34,4 l |
Pojemność i zużycie paliwa |
 
|
Pojemność zbiornika paliwa |
160 l |
Zużycie przy 100% obciążeniu (PRP) |
24,2 l/h |
Zużycie przy 75% obciążeniu (PRP) |
18,3 l/h |
Zużycie przy 50% obciążeniu (PRP) |
12,8 l/h |
Zużycie przy 25% obciążeniu (PRP) |
7,7 l/h |
Wymiary, waga, hałas |
 
|
Wymiary dł. x szer. x wys. |
2120 x 940 x 1580 mm |
Waga |
1160 kg |
Ciśnienie akustyczne 7m |
- dB(A) |
Wyposażenie dodatkowe |
Nr katalogowy |
Uziemienie |
908 250 |
Grzałka płynu chłodzącego |
904 841 |
Pakiet ułatwiający start zimnego silnika |
985 721 |
Zawór 2-drożny do tankowania z zew. zbiornika |
988 595 |
Samoczynne załączanie rezerwy NS10 |
988 256 |
Modem GSM do NS10 |
904 849 |
Przemysłowy silnik diesla - Bezszczotkowa prądnica z AVR - Zbiornik paliwa stanowi szczelną wannę uniemożliwiającą przedostanie się do środowiska płynów eksploatacyjnych z wycieków awaryjnych - Zbiornik paliwa z elektronicznym wskaźnikiem poziomu paliwa - Usługi posprzedażne świadczone na całym Świecie
Prądnica |
Synchroniczna |
Moc elektryczna PRP |
130 kVA |
Moc elektryczna LTP |
137 kVA |
Współczynnik mocy (cos φ) |
0,8 |
Napięcie |
400 V / 230 V |
Częstotliwość |
50 Hz |
Stopień ochrony |
IP 23 |
Silnik |
 
|
Producent silnika |
Deutz |
Typ silnika |
BF4M1013FC |
Moc silnika (PRP/LTP) |
117,6 / 124,0 kW |
Regulator obrotów |
elektroniczny |
Liczba cylindrów |
4 |
Liczba obrotów silnika |
1500 U/min |
Pojemność |
4.760 cm |
Rozruch |
12 V |
Wlot powietrza |
turbosprężarka |
Chłodzenie |
woda |
Rodzaj paliwa |
olej napędowy |
Pojemność miski olejowej |
17 l |
Pojemność płynu przeciw zamarzaniu |
19,7 l |
Pojemność i zużycie paliwa |
 
|
Pojemność zbiornika paliwa |
520 l |
Zużycie przy 100% obciążeniu (PRP) |
29,3 l/h |
Zużycie przy 75% obciążeniu (PRP) |
21,7 l/h |
Zużycie przy 50% obciążeniu (PRP) |
14,9 l/h |
Zużycie przy 25% obciążeniu (PRP) |
8,7 l/h |
Wymiary, waga, hałas |
 
|
Wymiary dł. x szer. x wys. |
2300 x 1090 x 1800 mm |
Waga |
1570 kg |
Ciśnienie akustyczne 7m |
- dB(A) |
Wyposażenie dodatkowe |
Nr katalogowy |
Uziemienie |
908 250 |
Grzałka płynu chłodzącego |
988 250 |
Pakiet ułatwiający start zimnego silnika |
985 722 |
Zawór 2-drożny do tankowania z zew. zbiornika |
988 595 |
Samoczynne załączanie rezerwy NS10 |
988 256 |
Modem GSM do NS10 |
904 849 |
Przemysłowy silnik diesla - Bezszczotkowa prądnica z AVR - Zbiornik paliwa stanowi szczelną wannę uniemożliwiającą przedostanie się do środowiska płynów eksploatacyjnych z wycieków awaryjnych - Zbiornik paliwa z elektronicznym wskaźnikiem poziomu paliwa - Usługi posprzedażne świadczone na całym Świecie
Prądnica |
Synchroniczna |
Moc elektryczna PRP |
160 kVA |
Moc elektryczna LTP |
172 kVA |
Współczynnik mocy (cos φ) |
0,8 |
Napięcie |
400 V / 230 V |
Częstotliwość |
50 Hz |
Stopień ochrony |
IP 23 |
Silnik |
 
|
Producent silnika |
Deutz |
Typ silnika |
BF6M1013EC |
Moc silnika (PRP/LTP) |
142,2 / 149,2 kW |
Regulator obrotów |
mechaniczny |
Liczba cylindrów |
6 |
Liczba obrotów silnika |
1500 U/min |
Pojemność |
7.140 cm |
Rozruch |
12 V |
Wlot powietrza |
turbosprężarka |
Chłodzenie |
woda |
Rodzaj paliwa |
olej napędowy |
Pojemność miski olejowej |
20 l |
Pojemność płynu przeciw zamarzaniu |
41,6 l |
Pojemność i zużycie paliwa |
 
|
Pojemność zbiornika paliwa |
520 l |
Zużycie przy 100% obciążeniu (PRP) |
38,5 l/h |
Zużycie przy 75% obciążeniu (PRP) |
28,9 l/h |
Zużycie przy 50% obciążeniu (PRP) |
19,6 l/h |
Zużycie przy 25% obciążeniu (PRP) |
10,9 l/h |
Wymiary, waga, hałas |
 
|
Wymiary dł. x szer. x wys. |
2503 x 1116 x 1756 mm |
Waga |
1760 kg |
Ciśnienie akustyczne 7m |
- dB(A) |
Wyposażenie dodatkowe |
Nr katalogowy |
Uziemienie |
908 250 |
Grzałka płynu chłodzącego |
985 702 |
Pakiet ułatwiający start zimnego silnika |
985 723 |
Zawór 2-drożny do tankowania z zew. zbiornika |
988 595 |
Samoczynne załączanie rezerwy NS10 |
988 252 |
Modem GSM do NS10 |
904 849 |
Przemysłowy silnik diesla - Bezszczotkowa prądnica z AVR - Zbiornik paliwa stanowi szczelną wannę uniemożliwiającą przedostanie się do środowiska płynów eksploatacyjnych z wycieków awaryjnych - Zbiornik paliwa z elektronicznym wskaźnikiem poziomu paliwa - Usługi posprzedażne świadczone na całym Świecie
Prądnica |
Synchroniczna |
Moc elektryczna PRP |
200 kVA |
Moc elektryczna LTP |
220 kVA |
Współczynnik mocy (cos φ) |
0,8 |
Napięcie |
400 V / 230 V |
Częstotliwość |
50 Hz |
Stopień ochrony |
IP 23 |
Silnik |
 
|
Producent silnika |
Deutz |
Typ silnika |
BF6M1013FCG3 |
Moc silnika (PRP/LTP) |
174,6 / - kW |
Regulator obrotów |
elektroniczny |
Liczba cylindrów |
6 |
Liczba obrotów silnika |
1500 U/min |
Pojemność |
7.150 cm |
Rozruch |
24 V |
Wlot powietrza |
turbosprężarka |
Chłodzenie |
woda |
Rodzaj paliwa |
olej napędowy |
Pojemność miski olejowej |
20 l |
Pojemność płynu przeciw zamarzaniu |
27,3 l |
Pojemność i zużycie paliwa |
 
|
Pojemność zbiornika paliwa |
520 l |
Zużycie przy 100% obciążeniu (PRP) |
50,8 l/h |
Zużycie przy 75% obciążeniu (PRP) |
37,7 l/h |
Zużycie przy 50% obciążeniu (PRP) |
25,3 l/h |
Zużycie przy 25% obciążeniu (PRP) |
13,1 l/h |
Wymiary, waga, hałas |
 
|
Wymiary dł. x szer. x wys. |
2655 x 1113 x 1915 mm |
Waga |
- kg |
Ciśnienie akustyczne 7m |
- dB(A) |
Wyposażenie dodatkowe |
Nr katalogowy |
Uziemienie |
908 250 |
Grzałka płynu chłodzącego |
985 703 |
Pakiet ułatwiający start zimnego silnika |
985 724 |
Zawór 2-drożny do tankowania z zew. zbiornika |
988 595 |
Samoczynne załączanie rezerwy NS10 |
988 252 |
Modem GSM do NS10 |
904 849 |
Przemysłowy silnik diesla - Bezszczotkowa prądnica z AVR - Zbiornik paliwa stanowi szczelną wannę uniemożliwiającą przedostanie się do środowiska płynów eksploatacyjnych z wycieków awaryjnych - Zbiornik paliwa z elektronicznym wskaźnikiem poziomu paliwa - Usługi posprzedażne świadczone na całym Świecie
Prądnica |
Synchroniczna |
Moc elektryczna PRP |
250 kVA |
Moc elektryczna LTP |
275 kVA |
Współczynnik mocy (cos φ) |
0,8 |
Napięcie |
400 V / 230 V |
Częstotliwość |
50 Hz |
Stopień ochrony |
IP 23 |
Silnik |
 
|
Producent silnika |
Deutz |
Typ silnika |
TCD2013L064V |
Moc silnika (PRP/LTP) |
215,4 / 238,4 kW |
Regulator obrotów |
elektroniczny |
Liczba cylindrów |
6 |
Liczba obrotów silnika |
1500 U/min |
Pojemność |
7.150 cm |
Rozruch |
24 V |
Wlot powietrza |
turbosprężarka |
Chłodzenie |
woda |
Rodzaj paliwa |
olej napędowy |
Pojemność miski olejowej |
26,5 l |
Pojemność płynu przeciw zamarzaniu |
27,3 l |
Pojemność i zużycie paliwa |
 
|
Pojemność zbiornika paliwa |
520 l |
Zużycie przy 100% obciążeniu (PRP) |