Elastyczny wąż metalowy do odprowadzania spalin. Długość od 1,5 do 5m (w zależności od typu). Nie należy stosować w zamkniętych pomieszczeniach.
Uwaga: niebezpieczeństwo zatrucia!
Adapter umożliwia połączenie rury wydechowej silnika agregatu z metalowym przewodem odprowadzającym spaliny.
Zewnętrzna automatyka BLC 100 to gotowy układ samoczynnego załączania rezerwy (SZR) oraz nadzoru nad prawidłową pracą przenośnych agregatów prądotwórczych jedno i trójfazowych z elektrostartem.
Zestaw uziemiający z wyłącznikiem różnicowo-prądowym.
Filtr separacyjny w pełni zabezpiecza silnik agregatu przed destrukcyjnym działaniem zanieczyszczeń mogących wystąpić w paliwie.
Dodatkowa ochrona przed przepięciami. Urządzenie po stwierdzeniu przebicia (uszkodzenia) izolacji sygnalizuje ten fakt lampką kontrolną i odłącza napięcie w gniazdach. Stosowanie zewnętrznej kontroli izolacji w sposób istotny zwiększa bezpieczeństwo pracy.
Napięcie: 400V
Prąd: 16A
Stopień ochrony: IP 44
Napięcie DC: 13,6V
Gniazdo umożliwia przyłączenie zewnętrznego akumulatora w celu uruchomienia agregatu gdy np. nastąpi rozładowane się lub braku akumulatora pokładowego agregatu.
Wtyczka umożliwia przyłączenie do specjalnego gniazda zewnętrznego akumulatora w celu uruchomienia agregatu gdy np. nastąpi rozładowane się lub brak jest akumulatora pokładowego agregatu.
Wtyki izolowane przewodów spawalniczych (DIN & ISO).
Modem umożliwia zdalny nadzór i monitoring parametrów pracy agregatu.
Napięcie DC: 12V
Znacznie ułatwia pracę w terenie po zmierzchu. Maszt jest bardzo stabilny i wygodny w użyciu. Dwa wsporniki i linki naciągowe kotwione są do gruntu, trzeci wspornik z dociążeniem stanowi agregat prądotwórczy EISEMANN.
LVH to urządzenie podgrzewające zimne zasysane przez filtr powietrze. Wyposażenie agregatu EISEMANN w LVH umożliwia uruchomienie silnika w bardzo niskich temperaturach otoczenia.
Przewód wyposażony w:
Zakrętka zbiornika paliwa zamykana na klucz uniemożliwia niepowołanym osobom tankowanie lub opróżnianie zbiornika paliwa. W znaczny sposób utrudni dzieciom dostęp do benzyny - materiału bardzo niebezpiecznego w rękach dzieci!
Podczas pracy w miejscach bardzo zapylonych może nastąpić zatkanie kanałów wyrównujących ciśnienie wewnątrz zbiornika paliwa. Powstałe w ten sposób podciśnienie utrudnia spływ paliwa do gaźnika. Odwrotna sytuacja powstaje, gdy nastąpi rozgrzanie się paliwa w zbiorniku efektem czego znacznie wzrośnie ciśnienie (wewnątrz zbiornika paliwa). Specjalna zakrętka z systemem oczyszczającym odpowietrznik umożliwia szybkie i łatwe udrożnienie kanału powietrza.
Zestaw ten umożliwia jednej osobie łatwy i bezpieczny transport agregatu. Pompowane powietrzem koła sprawiają, że przejazd nawet po nieutwardzonym podłożu nie sprawia większych problemów, jednak w ekstremalnych sytuacjach zalecamy zachowanie szczególnych środków ostrożności i asekurację.
Kanister o pojemności 20 ltr z przewodem paliwa. Służy do zasilania agregatu paliwem z dodatkowego zbiornika. Agregat powinien być wyposażony w zawór 3-drożny i pompę pulsacyjną zasysającą.
Stosowanie zestawu bezpiecznego tankowania paliwa z kanistra wydłuża nieprzerwany czas pracy agregatu, uniemożliwia przedostawania się zanieczyszczeń z otoczenia (kurz, pyły, śnieg, deszcz) do zbiornika paliwa agregatu.
Urządzenie po stwierdzeniu przebicia (uszkodzenia) izolacji sygnalizuje ten fakt lampką kontrolną i odłącza napięcie w gniazdach Schuko GW 308. Stosowanie zewnętrznej kontroli izolacji w sposób istotny zwiększa bezpieczeństwo pracy.
Stosowanie oryginalnych dodatkowych zbiorników paliwa znacznie wydłuża czas pracy "od tankowania do tankowania". Dostpne są zbiorniki o pojemności: 50 ltr, 100 ltr. 150 ltr.
Kontakt:
Eisemann Polska Sp. z o.o.
ul. Sztumska 17a
85-383 Bydgoszcz
tel. +48 52 376 5335